کنترلر مرکزی فیبارو

Fibaro Home Center3 Lite

فیبارو برای سال های متوالی  پیشرو در بازار خانه هوشمند است و تجهیزات تولیدی این برند با پروتکل Z-Wave plus کار می‌کنند. فیبارو نسخه جدیدی از کنترلر خود را در ابتدای سال 2020 ارائه کرد که جانشین HC2 است. سری جدید کنترلر فیبارو، بسیار شگفت انگیز است. HomeCenter3 Lite یک نسخه ساده تر از HC3  که ارزان تر بوده ولی دارای محدودیت هایی است.

در واقع HC3L جایگزین نسخه قبلی خود یعنی HCL است. این نسخه سریعتر از نسخه قبلی بوده و از رابط کاربری جدید  استفاده می کند.

ویژگی جدید کنترلر HC3L

HC3 Lite به تراشه های جدید 700 مجهز شده است. این سری از تراشه های Z-wave سرعت بیشتر و مسافت پوشش دهی  بیشتری را در اختیار قرار می دهد.

قابلیت جدید و قابل توجه در این مدل از کنترلر خانه هوشمند فیبارو، اضافه شدن وای فای داخلی 2.4 گیگاهرتز است که باعث می شود بر خلاف مدل قبلی که کنترلر حتما باید  با  کابل شبکه به مودم متصل می شد، به راحتی و به صورت بی سیم به مودم متصل شده و کنترلر را در هر قسمتی از خانه خود و مستقل قرار دهید. 

 قدرتمنده، اما چه کاری می توانید با آن انجام دهید؟

دستگاه مرکزی خانه هوشمند فیبارو به عنوان پلی مابین تمامی تجهیزات خانه هوشمند، ماننده لوستر بوده و امکان کنترل هوشمند آن را محیا می کند. منظور از کنترل هوشمند فقط محدود به روشن یا خاموش کردن چراغ نیست، بلکه با استفاده از قوانین وسناریوهای مختلف، خانه شما را واقعا هوشمند می کند.

با استفاده از سناریوها، به راحتی با یک کلیک می توانید ترتیبی دهید که وقتی از خانه دور هستید، روشنایی شما خاموش شود. اگر کنترلر متوجه شود کسی در خانه نیست، می تواند گرمایش را نیز خاموش کند.

بنابراین HC3 Lite  روشنایی، تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، هشدارهای تردد، گرمایش، تهویه مطبوع، و هزاران عملیات دیگر را کنترل کند. این ها تنها قسمتی از آن چیزیست که خانه هوشمند فیبارو در اختیار شما قرار می دهد.

“امکانات برای شما بی پایان هستند…”

در صورتیکه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید از طریق صفحه “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید.

تیم ما با اشتیاق آماده راهنمایی شما می باشند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *