خانه هوشمند چیست؟

راهنمایی برای دنیای جدید تاسیسات الکتریکی که از آن الهام می گیرید و متوجه کاربردهای خانه هوشمند خواهید شد.

معرفی :

امروزه تاسیسات الکتریکی در همه جا وجود دارند و قسمت جدانشدنی ساختمان است. در هر خانه حداقل چند بخش مرتبط با تاسیسات الکتریکی وجود دارد. به طور مثال از روشن و خاموش کردن چراغ ها تا باز و بستن پرده های برقی همه بخشی از تاسیسات الکتریکی یک ساختمان هستند.

با هوشمند کردن تاسیسات الکتریکی و به عبارتی در خانه هوشمند یک قدم فراتر میگذاریم و یک سیستم با توانایی کنترل خودکار و بدون نیاز به کنترل توسط شخص ایجاد میکنیم تا علاوه بر راحتی، خطاهای انسانی را نیز صفر کنیم. یک سیستمی که می تواند فکر کند و از این رو زمان، انرژی و هزینه را ذخیره کند.

سیستم هوشمندسازی ما  یک سیستم بدون سیم است که بدون نیاز به هیچگونه تخریب، کنترل هوشمند تمام واحد و حتی ساختمان را برایتان به ارمغان می آورد. کنترل سیستم های روشنایی، سرمایش و گرمایش، پرده های برقی، سیستم های کنترل تردد، سیستم دوربین و تمامی دستگاه های برقی ساختمان با این سیستم به راحتی در دستان شماست.

چرا خانه هوشمند؟

امروزه خواه-ناخواه در دنیایی پر از ابزارهای الکترونیکی محاصره شده ایم، از گوشی موبایل که کل روز در کنارمان هست تا اتومبیل شخصی و کامپیوتر و … . با هوشمند کردن خانه و تاسیسات الکتریکی محل زندگی یا محل کار خود، تمام تجهیزات علاوه بر عملکرد خودکار و بدون نقص به هدف صرفه جویی انرژی و اقتصادی نیز دست می یابیم. هوشمندسازی محل کار یا زندگیتان، در ابتدا آسایش و امنیت را برایمان به ارمغان می آورد.

تجهیزات در اینترنت

با استفاده از سیستم خانه هوشمند تمامی تجهیزات با یکدیگر در ارتباط می باشند و به اینترنت دسترسی پیدا میکنند. به لطف این سیستم، تمامی تجهیزات خانه هوشمند کاملا قابل دسترس و کنترل از طریق اینترنت و از راه دور هستند.

در صورتیکه در اعمال تنظیمات و سایر قسمت ها سوالی دارید از طریق صفحه “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید.

تیم ما با اشتیاق آماده راهنمایی شما می باشند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *